Serviciile noastre sunt concepute pentru a oferi solutii complete in ceea ce priveste intocmirea dosarelor de personal si administrare REVISAL, calcularea salariilor personalului, precum si a taxelor aferente acestuia.
Schimbarile legislative frecvente in Romania in acest sector vor fi abordate cu profesionalism, astfel incat dvs. sa nu va confruntati cu nicio problema.
● Instiintare/ notificare ITM;
● Obtinere parola ITM-REVISAL - daca este cazul;
● Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara;
● Intocmirea ofertei de angajare, cererii de angajare;
● Intocmirea contractelor individuale de munca, modificarea, suspendarea, incetarea acestora;
● Intocmirea documentelor de concediere (raport de cercetare disciplinara, decizie comisie etc);
● Intocmirea fiselor de post, fiselor de evaluare;
● Eliberarea documentelor care atesta calitatea de angajat (adeverinte vechime, salariat, medic de familie, spital);
● Completarea diverselor adeverinte tip pentru unitatile financiar bancare;
● Intocmirea si inregistrarea registrului electronic de evidenta a salariatilor – ReviSal;
● Transmiterea tuturor inregistrarilor, modificarilor (RVS) pe REGES (portal ITM);
● Intocmirea si arhivarea dosarelor de personal (cerere angajare, oferta angajare, copie CI, copie certificat, nastere, copie ultima diploma absolvita, declaratia pe propria raspundere, CIM, acte aditionale / de confidentialitate (daca este cazul);
● Intocmirea statelor de plata, pontajelor, fluturasilor, ordinelor de plata/foi de varsamant si transmiterea catre client in data agreata de ambele parti;
● Intocmirea si depunerea declaratiei D112;
● Reprezentarea companiei in situatii de control ale organelor competente ale ITM;
● Suport legislativ pentru orice situatie aparuta in domeniul relatiilor de munca.